Personaleforeningen Holstebro Kommune | Møde: Personaleforening og GF Region & Kommune
52493
post-template-default,single,single-post,postid-52493,single-format-standard,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,vigor child-child-ver-1.0.0,vigor-ver-1.12, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Møde: Personaleforening og GF Region & Kommune

Personaleforeningen og GF Region & Kommune har indgået aftale med følgende fordele:

1. Mulighed for at komme i en forsikringsklub, hvor der kun er ansatte fra kommunerne der er forsikret. De har traditionelt færre skader end gennemsnittet.
  2. Overskudsdeling allerede fra 1. år (pt. 15,75), som vil blive fratrukket præmien på bilforsikring.
  3. Rabat på op til 12 % på øvrige forsikringer (Hus, bil, indbo, ulykke, hund mv.)
  4. Tilbagebetaling på øvrige forsikringer efter opgørelse af samlet skadesforløb (pt. 4 %)

Det er vigtigt at henvende sig til den rigtige forsikringsklub i GF hvis man skal have denne overskudsdeling. Skriv derfor til kom@gfforsikring.dk med kontaktoplysninger. Du kan også ringe til kontoret på 66 15 0 3 98 eller til assurandør Martin Poulsen på tlf. 24 94 65 23

Mandag den 7 og tirsdag den 8. maj kommer assurandør Martin Poulsen fra GF Region & Kommune til Holstebro. Book en tid på mail:kom@gfforsikring.dk og få et forsikringstjek. Husk kontaktoplysninger. Du kan også ringe til kontoret på 66 15 03 98 eller direkte til assurandør Martin Poulsen på tlf. 24 94 65 23. Martin træffes de 2 dage på Rådhuset. Lokation kommer her på hjemmesiden inden. Men Martin vil også kunne komme på besøg hjemme hos jer privat, og give et uforpligtende tilbud på jeres forsikringer. Benyt lejligheden til at få en gennemgang af de muligheder som GF tilbyder og tjek du har den rigtige dækning INDEN SKADEN SKER.

Mandag d. 7. maj 2018 kl. 13 – 17: lokale C under Biblioteket

Tirsdag d. 8. maj 2018 kl. 13- 17: lokale 292 – gæstekantinen