Personaleforeningen Holstebro Kommune | Selskabslokaler
50904
page-template-default,page,page-id-50904,edgt-core-1.2,ajax_fade,page_not_loaded,,vigor child-child-ver-1.0.0,vigor-ver-1.12, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Medlemsfordele

Som medlem af Personaleforeningen ved Holstebro Kommune kan du opnå rabatter til følgende.

Apollo Rejser

falklauridsenrejser

Apollo Rejser tilbyder billige rejser til Personaleforeningens medlemmer.

Se tilbuddene på deres hjemmeside:

Tilbuddene kan bestilles på tlf.: 7010 2688. Når du bestiller skal du opgive medlemsnr. 900704.

Tilbuddene gælder kun et begrænset antal pladser på udvalgte afgange og bliver solgt efter “først til mølle” princippet.

Biograf

FilmPopcorn

Scala Holstebro

Der kan købes biografbilletter til Scala Holstebro for 65 kr. pr. stk.

Du kan også købe en pakke med biografbillet og menukupon med 1 stk 0,5 l sodavand og 1 stk 2,5 l popcorn til Scala for kr. 100,-.

Billetterne i pakken fungerer på samme måde som firmakuponer, dvs. man kan bruge dem til alle forestillinger, men vil blive opkrævet et gebyr hvis filmen koster over 80 kr. ved f.eks. helaftensfilm og 3D.

Menukuponerne kan indløses i kiosken, men KUN til det der står på dem, dvs. at man ikke kan betale differencen for en større popcorn eller sodavand, og kan ikke vælge f.eks. bland-selv slik for 45 kr. i stedet.

Der kan ikke ændres i menuen og Scala refunderer ikke menupakker.

Apollon Struer

Der kan købes biografbilletter til Apollon Struer for 65 kr. pr. stk.

Ved helaftensfilm skal der betales 15 kr. ekstra i biografen pr. billet.

Hvor køber jeg billetterne?

Billetterne købes ved henvendelse i Borgerservice, Holstebro, Ulfborg og Vinderup. Herudover Holstebro Bibliotek (Holstebro og Vinderup).

Ændring pr. 1. januar 2018: Der kan maks. købes 6 biografbilletter pr. gang og husk at der skal fremvises medlemskort og medlemskortet er personlig, så man kan ikke komme med flere medlemskort.

Blomster og brugskunst

Have og Gave

Blomster og brugskunst,  v/Niels P. Pedersen, Hjermvej 69, 7590 Hjerm

Blomsterbutikken Solsikken

Struervej 55, Holstebro.
Blomsterbutikken Solsikken tilbyder 10% rabat på alle køb i forretningen mod forevisning af medlemskort.

Glaspusteriet Lofstad

Glaspusteriet Lofstad har lavet nogle helt specielle tilbud på deres unikke mundblæste glaskunst. Se alle tilbuddene her (pdf). Forevis blot personalekort ved besøg i forretningen for at udløse rabatterne.

Roomee blomster og bolig

Ved fremvisning af dit personaleforeningskort gives 10% i rabat på køb af blomster, dekorationer og brugskunst.
Ordningen gælder ikke vin, chokolade og specialiteter og heller ikke ved bryllup og begravelse.

Boligpapir.dk

Mit tilbud lyder på, at medlemmer af Personaleforeningen – mod fremsendelse (på mail) af kopi af personalekort – får 10 % rabat på ydelser leveret af boligpapirer.dk ud fra den til enhver tid gældende prisliste, som fremgår af boligpapirer.dk’s hjemmeside.

Læs mere på vedhæftet fil: Boligpapirer.dk (word)

Coaching

Finn Tarpgaard

Finn Tarpgaard tilbyder 20 % rabat på individuelle coachingsamtaler for medlemmer.
Coaching i stress, samarbejdsproblemer, lederudfordringer, job/karriere eller andre personlige udfordringer.
Kontor i Nupark.
Aftaler kan laves på 21 65 77 41

Coaching

Trine Flørnæss er certificeret coach og tilbyder coaching, hjælp til at lave jobansøgninger, jobanalyse og at udarbejde CV.

Kontakt mig på 2987 3386 for mere information.

Personaleforeningens medlemmer får 20% på vejledende priser.

Dyr

Fitness

bodybike

FLEXfitness

Du kan som medlem af personaleforeningen få fuldt medlemskab til hold og styrketræning samt bad og sauna for 235 kr. pr. måned. For kun 435 kan du få alt ovenfor stående OG 2x30min massage hver måned som medlem.

Du finder os ved Flex Fitness, Gl. Struervej 7, Holstebro.

Vi har nul gebyrer og ingen omkostninger ved oprettelse.

Læs selv mere om centret på deres hjemmeside: www.flex-holstebro.dk eller ring på tlf. nr. 9741 2722

Loop Fitness

Holstebro Kommune og LOOP Fitness har indgået en aftale om effektiv styrke- og konditionstræning til special pris.

Abonnement pr. 30 dg.: 189,- kr. (normalpris 199)

Oprettelse: 199,- kr.

1 mdl. LOOP tjek: 0,- kr.

Gratis prøvetime

Træn i alle centre over hele landet.

Loop, Magnus Kjærs Gade 4, Holstebro

Læs mere om aftalen i vedhæftet fil: Firmaaftale med LOOP Fitness

Læs selv mere om centret på deres hjemmeside: www.loopfitness.dk

Motion og Trivsel

Motion & Trivsel, Brogårsvej 15, Holstebro.
Fri træning: De første 4 måneder 95 kr pr måned, derefter 145 kr pr måned.
Der gives 50% rabat på indmeldelse. Ingen binding. Holdtræning er med i prisen.

Læs selv mere om centret på deres hjemmeside: www.motion-trivsel.dk.

Struer fitness

Medlemmer af Personaleforeningen samt ledsager tilbydes fitness til 195 kr. pr. måned.Indeholder fri træning i fitnessafdeling samt alle vores hold. Inkluderet i prisen er programlægning i fitnessafdelingen med en fitnessinstruktør eller fysioterapeut.

Læs mere på hjemmesiden www.struerfirmaidraet.dk

Vinderup Fitness

Fitnesstræning – styrke og kredsløbsafdelingen (ingen holdtræning). Åbent fra kl. 6-22 alle ugens 7 dage.

Pris: 180 kr. pr. måned (PBS). Normalpris 199 kr. – eller 290 kr. kontant

Fitness World

Fitness World Holstebro har opsagt rabataftalen pr. 31. december 2013

Forsikring

GF Forsikring

Personaleforeningen og GF Region & Kommune har indgået aftale med følgende fordele:

1. Mulighed for at komme i en forsikringsklub, hvor der kun er ansatte fra kommunerne der er forsikret. De har traditionelt færre skaderend gennemsnittet.
  2. Overskudsdeling allerede fra 1. år (pt. 15,75), som vil blive fratrukket præmien på bilforsikring.
  3. Rabat på op til 12 % på øvrige forsikringer (Hus, bil, indbo, ulykke, hund mv.)
  4. Tilbagebetaling på øvrige forsikringer efter opgørelse af samlet skadesforløb (pt. 4 %)

Det er vigtigt at henvende sig til den rigtige forsikringsklub i GF hvis man skal have denne overskudsdeling. Skriv derfor til kom@gfforsikring.dk med kontaktoplysninger.

Du kan også ringe til kontoret på 66 15 0 3 98.

Frisør og skønhed

Bianca Pure Skin

Bianca Pure Skin tilbyder 10 % rabat på alle behandlinger og alle produkter. Oplys ved tidsbestilling, at du ønsker at gøre brug af Personaleforeningens rabat. Rabatten gælder ikke ved indløsning af gavekort, køb af i forvejen nedsatte varer eller varer med andre rabatter.

Salon Lagunen

10 % rabat på klipning og farvning. Dette betyder, at en dameklip med rabat koster 333 kr. og en herreklip 243 kr.

By Vinding

By Vinding, Nørreportcentret, Holstebro.
Frisør By Vinding tilbyder 10% rabat på alle typer behandlinger (gælder ikke produkter og stylingredskaber) ved forevisning af medlemskort.

LH Beautymaker

LH Beautymaker i Enghaven giver 15% rabat på alle behandlinger og 10% rabat på alle produkter både cremer og makeup. Oplys ved tidsbestilling, at du er medlem af personaleforeningen, og vis dit medlemskort, når du skal betale, så får du rabatten.

Hudpleje

Små Mennesker tilbyder kvalitets hudplejeprodukter fra Beauté Pacifique, værtindegaver og meget mere.

I vores webshop www.småmennesker.dk finder du et udvalg af vores produkter.

Vi tilbyder jævnligt Wellness Workshops, hvor du får mulighed for at afprøve alle produkterne fra Beauté Pacifique med masser af hygge og gode tilbud.

Personaleforeningens medlemmer får en gave i butikken ved fremvisning af medlemskort og 10% på vejledende priser.

Fritid og ferie

BikeGear.dk

BikeGear.dk tilbyder 20 % på deres webshop (der tilbydes ikke 20% rabat på Alco-Sensor FST).

Benyt rabatkoden: g5bwUExnNP, når du går ”Til kassen”, og rabatten udløses automatisk.

Ønsker du at afhente din vare, eller at lave en aftale om, at Claus Christensen (Job og Kompetencecenter Vest) tager den med på arbejde, skal du blot vælge afhentning i ”Fragt”, eller notere det i kommentarfeltet på den side hvor navn og adresse indtastes.

Fysioterapi

FLEX FYSIOTERAPI

Medlemmer af Personaleforeningen Holstebro Kommune tilbydes en fordelagtig pris for fysioterapi hos FLEXfysioterapi.

Første konsultation(ca 60min undersøgelse og behandling) 325 DKK
Normal konsultation 220 DKK
Massagebehandling (30min) 200 DKK

Derudover er der 50 % på ultralydsscanning. Der er mulighed for firmaordninger med udebehandlinger på arbejdspladsen, for at effektivisere tilgangen til behandling.

Læs mere om klinikken på flex7500.com/ Kontakt info@flex-fys.dk eller 42299298

Kurbad

Kurbad Limfjorden

Personaleforeningen har lavet et supergodt tilbud med Kurbad Limfjorden, Struer, hvor du har rig mulighed for at pleje dig selv.

Som medlem af personaleforeningen kan du benytte kurbadet på udvalgte tidspunkter for kun kr. 50,-

Tidspunkterne kan ses her http://kurbadlimfjorden.dk/aabningstider-2/

Du skal vise medlemskort eller lønseddel ved ankomsten. Derefter skal du skrive dit navn og medarbejdernr. på en seddel hos dem, ogdu vil få udleveret et armbånd, og har derefter adgang til kurbadet.

Derudover får du 35% rabat på udvalgte spabehandlinger i medlemmers åbningstid. Spørg personalet for yderligere oplysninger.

Louis Nielsen

Alle medlemmer af Personaleforeningen er omfattet af Louis Nielsens Premium Club Medarbejderrabat – en ordning, som sikrer rabat til dig og din familie, uanset hvilken privatbrille I ønsker at købe hos Louis Nielsen.

Før du kan benytte ordningen, skal du klikke ind på Premium Club webside. Her vil du kunne finde aktuelle tilbud og registrere din personlige rabatkupon.

På siden er der også link til Premium Club Family, hvor du kan registrere rabatkuponer med særlige tilbud til din nærmeste familie.

Link til Premium Club: http://premiumclub.louisnielsen.dk/holstebro

Har du spørgsmål vedrørende Premium Club, står personalet i butikkerne altid klar til at hjælpe og vejlede.

Lys og lamper

Lysmesteren

Lysmesteren, Måbjerg Skolevej 23, Holstebro.
Lysmesteren tilbyder 15 % rabat på alle ikke nedsatte varer mod forevisning af medlemskort.

Designlite

10% på sortiment i den fysiske butik Designlite på Jeppe Schous Gade 9 i Holstebro. Der skal fremvises personalekort ved køb i butikken.
Derudover 10% rabat på www.designlite.dk. Benyt gavekortkoden: Holstebro kommune ved betaling, og så får man automatisk de 10%.
Rabatten gælder ikke allerede nedsatte varer eller reservedele, og kan ikke benyttes sammen med andre rabatkort.

Lampemesteren

Lampemesteren tilbyder en fast rabat på 12 % – både i butikkens webshop og i butikken i Ringkøbing. Rabatten gælder ikke sammen med andre rabataftaler eller i forvejen nedsatte varer.
Se aftalen Lampemesteren (pdf)

Maling

Dansk malingsamhandel

Dansk malingsamhandel, Søgårdsvej 6, Holstebro.
Dansk malingsamhandel tilbyder 40% rabat på Beck og Jørgensen maling og 25% rabat på pensler ved afhentning på Søgårdsvej 6, Holstebro. eller Lavhedevej 26, 7500 Holstebro.
Print den nedenstående rekvisition og medbring den ved udlevering. Hent rekvisition (pdf)

Massage, heeling, zoneterapi og akupunktur

Rojana Nuad Thai

Rojana tilbyder stabilitet og højt fagligt niveau med uddannede massører. Der behandles typisk for ondt i ryggen, skuldre, nakke, hovedpine osv. forårsaget af stillesiddende monotont arbejde, lange arbejdsdage foran PC’en i forkerete arbejdsstillinger.
Rojana tilbyder 15 % rabat på alle behandlinger ved medbringelse af dette Rabatordningsbevis (pdf)

Lindring – Akupunktur & Massage

http://lindring.info/ tilbyder 15 % på alle behandlinger f.eks. en helkropsmassage for 298,50 kr. eller en akupunkturbehandling for 212,50 kr. Forevis blot personalekort ved behandling.
Lindring har klinik ude på landet ca. 8 km fra Holstebro i naturskønne omgivelser.

Feellife – Terapi og Healing v. Sanne Frøjk Gråkjær

Feellife tilbyder 15 % på terapi- og healingbehandlinger. Se flere oplysninger om behandlingerne og tilbuddet (pdf).

Siam Traditionel Original Thai Massage

Siam Massage tilbyder personaleforeningens medlemmer rabat på deres behandlinger og på gavekort – Firma Rabat (pdf).
Se www.siam-massage.dk for mere information, om de forskellige behandlinger.

Bailine Holstebro v. Bodil Worm

Kom i Bailine og vis dit personaleforeningskort, så får du altid 1 ekstra behandling GRATIS ved køb af 10 behandlinger.

Bailine er eletronisk muskeltræning, der kan bruges hvis du har muskelrelaterede smerter, ønsker opstramning af dine muskler, eller som supplement til at opnå et større vægttab.

Kender du ikke bailine er du velkommen til en gratis prøve behandling.

Bailine Holstebro har en infrarød sauna, som mange har stor glæde af i forhold til muskelafspænding, styrkelse af immunforsvaret og velvære.

Har du været nede med stress eller haft et langt og hårdt sygdomsforløb, kan du bruge infrarød sauna til at komme ovenpå igen.

Mere information om os på bailines hjemmeside, http://bailine.dk/klinikker/bailine-holstebro/

KST-Cordialis

Hos KST-Cordialis kan du opnå rabat som medlem af personaleforeningen. KST-Cordialis er en klinik for Kraniosakral Terapi og Biodynamic Kraniosakral Terapi. Biodynamic Kraniosakral Terapi er speciel derved, at det er en behandlingsform, der arbejder helhedsorienteret – dvs. at der arbejdes på det fysiske plan, det psykiske- og det mentale plan, ud fra en forståelse af, at man ikke kan helbrede uden at forene disse tre. Læs mere på linket: KST-Cordialis (word)

Akupunktur og massage

Chinese-massage tilbyder 15% rabat ved akupunktur og punktmassage. Vis dit medlemskort ved betaling. Læs mere på hjemmeside: www.chinese-massage.dk/. Klinikken ligger i Tvis, Skautrupvej 4. Jeg er medlem af SAB – sammenslutningen af alternative behandlere. Mvh DuanHua Li

Zoneterapi, akupunktur og japansk lifting v/ Annette Lisberg.

Medlemmer af personaleforeningen tilbydes 10% rabat på behandlingerne. Medbring medlemskort.

Flere informationer om behandlingerne på lisbergzone.dk

NADA behandling

Trine Flørnæss er certificeret NADA behandler og tilbyder NADA, som er øreakupunktur med mange forskellige egenskaber.

NADA kan hjælpe med hjælp til at finde de ressourcer, du har glemt. NADA kan skabe mental klarhed og sikre fokus, angstdæmpende, søvnregulerende, hormonregulerende, øger vital-energien, regulerer fordøjelsen, smertedæmpende, reducerer ryge- og sukkertrang, styrker immunsystemet og giver energi.

Kontakt mig på 2987 3386 for mere information.

Personaleforeningens medlemmer får 2 gratis behandlinger ved køb af 10 behandlinger.

Baby kurser

Baby Solutions tilbyder kurser i BabyTegn, BabyMassage, Motorik, Før-og efter fødsel mm. Baby Solutions udlejer også Medela brystpumper.

Baby Solutions er sundhedspleje med holdning udført at sundhedsfagligt uddannet personale.

Kontakt Trine Flørnæss på 2987 3386 for mere information.

Personaleforeningens medlemmer får 20% på alle kurser jf. vores listepriser.

NADA behandling i Vemb

NADA Behandling

NADA er kinesisk øre akupunktur, der hjælper til at skabe balance i krop og sjæl. Du kan bl.a. få behandling for stress, dårlig nattesøvn, chok, rygestop, smerter og meget mere. Alle medlemmer af Holstebro kommunes personaleforening får 15% på de første 5 behandlinger.

Balance for krop og sjæl

Industrivej 1, 7570 Vemb

mobilnr. 53104373

ballanceforkropogsjael-dk2.webnode.dk

Holstebro Thaimassage

Holstebro Thaimassage tilbyder dejlig afslappende massage KUN 2 MINUTTERS GANG
fra kommunen og jobcenteret.

Vi byder dig velkommen i vores hyggelige lokaler, der er dekoreret i bedste thai stil.
Du vil straks fornemme en indre ro og fornemmelsen af at træde ind i et lille stykke Thailand,
inden du får massage af vores dygtige massør, som har mange års erfaring med thailandsk massage.

Hos Holstebro thaimassage har vi gjort det enkelt for dig, og derfor får du 20% på alle behandlinger
ved fremvisning af dit personalekort.Dette gælder også hvis du har din ægtefælle eller børn med.

Velkommen til et lille stykke Thailand lige i hjertet af Holstebro.Velkommen til Holstebro Thaimassage.

BOOK TID PÅ TLF.: 30 63 10 25

ADRESSE: VESTERGADE 25 ( KUN 2 MIN. GANG FRA KOMMUNEN/JOBCENTER)

E-MAIL:holstebrothaimassage@gmail.com
ÅBNINGSTIDER:MANDAG-LØRDAG 09.00-18.00
www.holstebrothaimassage.dk

Titima Johannesen

Musikteatret Holstebro

musikteatret

Du bestiller billetter ved at klikke på sponsorrabat, herefter kommer en oversigt over de forestillinger, hvor der er rabat. I feltet priser vælger du sponsorpris. Billetterne vil blive fremsendt til din mail.

Speciel tilbud for Personaleforening: Sponsorrabat

Møbler og andet til hjemmet

Garant Morten Gardiner

Garant Morten Gardiner, Lavhedevej/Nordvang 11, Holstebro.
Garant Morten Gardiner tilbyder 15 % rabat på alle ikke nedsatte varer i butikken og 10 % rabat på gardiner mod forevisning af medlemskort.

Støvsugercentret

Støvsugercentret, Struervej 8, Holstebro.
10 % rabat ved køb af ny støvsuger mod forevisning af medlemskort.

Holmris

Holmris tilbyder 18-25 % rabat på designermøbler.
Se i rabataftalen (pdf) og hvordan du logger ind (pdf)

By Rønhoff

”By Rønhoff” giver 10 % rabat på alle varer i webshoppen www.byronhoff.dk. Skriv holstebrokommune som rabatkode, og der trækkes 10 % fra dit ordrebeløb, inden der trækkes fra betalingskortet. Varerne skal afhentes i Nupark – medbring dit medlemskort.

Restauranter

Papatya

Papatya, Lille Østergade 8, 7500 Holstebro.
Papatya tilbyder 10% rabat på hele menukortet (gælder ikke ved udbringning) mod forevisning af medlemskort.

Rhodos Pizza

Rhodos pizza, Storebro 8, 7500 Holstebro
Rhodos pizza tilbyder 10% på hele menukortet mod forevisning af medlemskort.
Rabatten gælder kun ved spisning i restauranten.

Restarant Cooks

Restarant Cooks, Østergade 19, 7500 Holstebro.
Restaurant cooks tilbyder 10% rabat på menukortet mod forevisning af medlemskort.

Restaurant Fouzhou

Restaurant Fouzhou, Lavhedevej 52, 7500 Holstebro.
Restaurant Rouzhou tilbyder 10% rabat på hele regningen når du spiser i restauranten. Mod forevisning af medlemskort.

Rabatten kan ikke kombineres med andre tilbud/rabatter.

Selskabslokale

Øster Skovhus

Øster Skovhus er hyggelige lokaler til fest, sammenkomst, teamdage og møder. Der er plads til 50 personer med stole og borde, anretterkøkken, toilet med bad og puslefaciliteter, wifi og udendørsarealer.

Kontakt os for mere information trine.louise@live.dk eller find os på www.facebook.com/Skivevej136. Lokalerne er placeret på Skivevej 136, 7500 Holstebro.

Personaleforeningens medlemmer får 20% på leje.

Slagter

Slagter Lange

Slagter Lange, Skolegade 36, 7500 Holstebro.
Slagter Lange tilbyder 1 gratis pålægspakke (værdi 75,-) ved køb for over 500 kr, mod forevisning af medlemskort. Kun 1 pakke pr dag.

Håndbold Team Tvis-Holstebro

Der er ikke længere gratis billetter til Team Tvis Holstebros hjemmekampe.

Der er gratis adgang til alle europacup kampe.

Fit i Tangsø Idrætscenter

1 års fri træning i motionscentret normalpris 2000,- kr. jeres pris 1800,- kr.
½ års fri træning i motionscentret normalpris 1300,- kr. jeres pris 1100,- kr.

Aftalen indeholder fri træning, individuel programlægning og opfølgning ved centrets fysioterapeuter/instruktør. Der er ingen oprettelsesgebyr.

Den enkelte medarbejder skal fremvise medlemskort fra Holstebro kommunes personaleforening og selv afregne med Tangsø Sundhedscenter.

Kom og Dans

Fremviser du dit medlemskort til Personaleforeningen giver vi (Kom og Dans Holstebro) 20% rabat på dit kontingent.

Læs mere her: Personaleforening_opslag

Holstebro Tennisklub

I forbindelse med vores start på den nye udendørssæson har vi et specialtilbud til Holstebro kommunes Personaleforenings medlemmer. Ved tilmelding og køb af kontingent for sommersæsonen giver vi 10 % rabat der udbetales ved email til perolesch@gmail.com og medlemmet oplyser købet til mig. Rabatten bliver så udbetalt kontant eller via mobilepay.

I øvrigt har vi et yderst atraktivt introtilbud til dem der ønsker at lære at spille tennis.

Voksenintroduktion_annonce_ Holstebro TK(2)

Sundhedsforsikring

Sundhedsforsikringen kræver ikke længere medlemsskab af Personaleforeningen, hvorfor den udgår fra hjemmesiden.

Tøj og smykker

Agerfeld Gl. Skole

Agerfeld. Gl. Skole, Toftvej 15, Agerfeld, Holstebro.
Agerfeld Gl. Skole tilbyder 10 % rabat på alle ikke nedsatte varer mod forevisning af medlemskort. Ønsker man at modtage deres nyhedsbrev, kan dette tilmeldes på hjemmesiden www.agerfeld.dk

Pigernes Verden

Pigernes Verden tilbyder 10% rabat på alle ikke nedsatte vare mod forevisning af medlemskort til Personaleforeningen.
Pigernes Verden, Grønsgade 6, Holstebro.

Løbetights til herre og kvinder – Cooltights.dk

Som medlem af personaleforeningen får du 10 % rabat på dit løbetøj hos cooltights.dk. Cooltights har et stort udvalg af de bedste brands på markedet. Her finder du bl.a. 2XU tights, som er et af de store mærker indenfor træningstights og kendt for deres rigtig gode kvalitet. Men du finder også Armour, Strech, Skins samt mange andre typer og mærker indenfor tights, som du kan bruge til din løbetræning, fitnesstræning samt alverdens andre former træning.
Gå ind på Cooltights webshop og skriv koden: HOLSTKOM under rabatfeltet, herefter fratrækkes 10% rabat automatisk ved udcheckning.

Dametøj fra Doyenne

Dametøj fra www.doyenne.dk
Mit navn er Sarah Braüner og jeg driver netbutikken www.doyenne.dk, der forhandler modetøj til voksne kvinder. Vi vil gerne tilbyde jeres personale en rabatordning på 25% fast rabat på alle varer på www.doyenne.dk. Jeg har oprettet en rabatkode kun til Personaleforeningen (Rabatkode: holkom25).

Outdoor Adventure

10% rabat ved køb på 4 outdoor webshops

Vi driver 4 webshops, alle målrettet indenfor outdoor og fritid:

Kikkert Shoppen (https://kikkert-shoppen.dk) – Stort udvalg af kikkerter og tilbehør, lige fra den billige all-round kikkert til den dyre professionelle udsigtskikkert.
Outdoor Adventure (https://outdooradventure.dk) – Outdoor-, fritids- og jagtudstyr i rå mængder.
Jagt Land (http://jagtland.dk) – Jægerens paradis med stort udvalg af målrettet jagtudstyr til den kræsne jæger.
Lommelygte Shop (https://lommelygteshop.dk) – Lommelygter og pandelamper til alle formål, lige fra den billige all-round lygte til den dyre genopladelige professionelle lygte.

Når man vil benytte sig af rabatten skal man skrive følgende kode: “personaleholstebro”, og herefter vil systemet selv fratrække rabatten fra det fulde beløb i indkøbskurven..

Rabatten gælder naturligvis på alle 4 webshops, så der burde næsten være noget for alle.. 😉

H&K FASHION

Jeg vil gerne tilbyde alle medlemmerne af jeres personaleforening en rabat på 15% på alt vores dametøj på hjemmesiden: hkfashion.dk

H&K Fashion er en dansk webshop som sælger smart tøj til kvinder inden for den nyeste trend. Vi sælger tøj inden for tøjmærker som er kendt for god pasform, så tøjet sidder flot og behageligt samt mærker hvor der kan tilbydes en masse detaljer og særdeles godt håndværk. Vi forsøger at tilbyde noget for enhver smag og alle prisklasser. Fælles for de tøjmærker vi forhandler er at du får meget tøj for pengene.

Se mere om vores mærker bl.a. ZE-ZE, Ofelia, Intown, Miss Baron, Handberg, Studio, Marc Lauge, Gozzip, DNY og meget mere. Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor du vil blive gjort opmærksom på, når der er ankommet nye varer samt vi kører ekstraordinære tilbud udover de sædvanlige. Du kan gå på Facebook og synes godt om vores side: hkfashion.dk , så vil du automatisk kunne følge nyheder opdateret her/kampagner osv.

Levering 1-2 dage. God service på telefon 25222077 mellem kl. 8-16 på hverdage.

Find rabatkode her: personaleforeninger holstebro Kommune

Børnetøj

Små Mennesker er en hyggelig gårdbutik med outlet børnetøj (str. 40-176 cl) og babyudstyr fra bl.a. Leander og Medela. Priserne er helt i bund og kvaliteten er høj. Det perfekte sted at få en masse kvalitetstøj til en meget lav pris.

Find åbningstider på www.facebook.com/smaamennesker eller kontakt Trine Flørnæss på 2987 3386. Butikken ligger på Skivevej 136, 7500 Holstebro.

Personaleforeningens medlemmer får en gave i butikken ved fremvisning af medlemskort og 15% på vejledende priser.

Få 50% på Danmarks største økologiske tøjunivers til børn, teenager og voksne

Kære medlem af Personaleforeningen i Holstebro Kommune.

Vi kan nu tilbyde jer en unik rabatkode, der giver 50% på hele webshoppen: www.okker-gokker.com. Her finder du det prisvindende, økologiske børnetøjsmærke Okker-Gokker Nature, samt økologisk, miljøvenligt og bæredytigt tøj til teenager og voksne.

Økologi og bæredygtighed med hjertet

Bag det populære børnetøjsmærke Okker-Gokker står det økologiske modehus Nord+Nord, der ejes af det dansk/norske par Ingeborg Griegel & Rene Lund, der også står bag økologiske brands til teenagere og voksne. Hovedkontoret finder man på den grønne ø, Bornholm, hvor duoen også privat har slået sig ned og driver deres økologiske landbrug. Der er en ægte grøn tråd, i alt hvad den naturelskende familie foretager sig, både i virksomheden og privat.

“Det er en hjertesag for os, at producere tøj i 100% rene naturmaterialer, og at behandle mennesker, dyr og natur med størst mulig respekt”.

Verdens reneste tøj

Tøjet produceres under verdens strengeste certificering indenfor økologi og bæredygtighed “GOTS” – Global Organic Textile Standard – Der er en garanti for dig om, at tøjet er produceret på den reneste, mest skånsomme og mest social ansvarlige måde. Du finder intet plastik – kun ren natur.

Vi glæder os til at byde dig indenfor i vores grønne univers på: www.okker-gokker.com

Brug koden holkom50 ved checkout på webshoppen.

Husk, at hold øje med siden, da der løbende kommer nyheder.

Bemærk: rabatkoden gælder ikke på i forvejen nedsatte varer og kan ikke kombineres med andre rabatter.

Vin og Chokolade

Estate Vine